czwartek, 11 kwietnia 2019

Zestawy graczy #3 - Scania Kacpra

   Kiedyś mnie za to zabijecie... Kolejna Scania wjeżdża na opis do Luźnego. Chyba ostatnio każdy nimi jeździ. Dzisiejszy zestaw zasadniczo bez fajerwerków, jednak jego naczepa jest na tyle mało spotykana, że można chwilę się nad Nim nachylić. A więc zaczynamy!


   Jak mówiłem, ciągnik Kacpra nie jest "wystrzałowy", więc nie możemy spodziewać się wielu modyfikacji, dlatego przejdziemy do spraw technicznych. Po raz pierwszy w moich opisach, mamy do czynienia z silnikiem R6 (układ tłoków rzędowy, sześciocylindrowy) o mocy równych 500 koni mechanicznych i 2 550 niutonometrach momentu obrotowego, który spełnia normę emisji spalin Euro 6. Konfiguracja podwozia to 4x2 pod kabiną High Roof. Zbyt więcej tu nie zobaczymy, więc przechodzimy dalej.

   Naczepa podpięta do tej maszyny to cysterna marki LAG. Zbyt wielu informacji o niej nie mamy. Również nie jest specjalnie przerobiona, więc nie będziemy się rozpisywali. Zapomniałem tylko wspomnieć o przebiegu. Suma kilometrów zestawu wynosi 20 tysięcy kilometrów. Nie znamy również lat produkcji, więc nie możemy określić częstotliwości jej używania.






    We wnętrzu mamy prawie salonowe wyposażenie. Prawie, gdyż została dodana półka na podszybiu na pierdółki i brelok EVR.


   Zestawem tym Kacper porusza się głównie po Polsce, przewożąc mleko itp. płynne produkty spożywcze. Ale dlaczego akurat Scania? Oto jego odpowiedź:
 "Wybrałem markę Scania ze względu na bezawaryjność oraz wygodę podczas jazdy. Przy zamówieniu w salonie Scanii nie myślałem nad super tuningiem a bardziej nad tym żeby Scania spełniała swoje zadanie niż robiła postrach na ulicach naszego kraju."
   W mojej skromnej opinii, zestaw ten raczej nie rzuca się w oczy, z jednej strony źle, z drugiej, jakby chciał nielegalnie przewieść spirytus z Rosji... Idealny wybór! Natomiast to wszystko na dziś. Dzięki wielkie za przeczytanie, zapraszam również do przeczytania innych postów, fanpage i śledzenia mojego bloga. Do usłyszenia! 


  










1 komentarz:

Dbanie o auto - czyli co robić, aby dłużej służyło.

     Witajcie drodzy czytelnicy. Nastąpiła długa przerwa w dodawaniu wpisów, więc muszę ją poprawić. Dzisiejszym tematem będą propozycje obs...